Część zdjęć na blogu zostało wykonanych przez Maćka Famielca z Foto Atelier Famielec Bochnia. Dziękuję!

6 stycznia 2013

Oj dawno mnie nie było :)


Witam wszystkich w nowym roku :) 
Przy okazji życzę wszystkim żeby był on udany, lepszy od minionego i pełen wspaniałych pomysłów!!!


Ja obiecałam sobie w tym roku więcej czasu dla siebie i swoje pasje. Jak widać po postach w tamtym roku nie było go wiele.
A Wy? Macie jakieś postanowienia? :)

Ale jak się to mówi z nowym rokiem nowym krokiem i oto przedstawiam naszyjnik z recyklingu:


Mam nadzieję że będzie to dobry początek nowych biżuteryjnych pomysłów.


Druga ważna sprawa Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy:

http://aukcje.wosp.org.pl/listing?sellerId=7825961

Zachęcam do licytacji cudownych przedmiotów wykonanych przez ręce zdolnych Dziewczyn (i nie tylko :) ) z całej Polski!!! W linku odnośnik do aukcji na allegro.
Jednocześnie całą akcje możecie śledzić na BLOGU i FACEBOOKU

Żałuję tylko że niestety nie brałam udziału w tych cudownych projektach, ale kibicuję w osiągnięciu najwyższych, zawrotnych kwot.

9 komentarzy:

  1. Czyli nie jestem osamotniona w braku czasu ;) W sumie... dobre postanowienie, chyba je podkradnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Dobrego w Nowym 2013 Roku!!! Wiele zdrówka i miłości, szczęścia i uśmiechu oraz wielu nowych, ciekawych pomysłów i więcej czasu na ich realizację, czego życzę również sobie. Bo tego czasu, to brakuje chyba nam wszystkim :)
    A wisior taki w stylu etno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No faktycznie wieki Cie nie było.
    zycze zebys w nowym roku miała czas na pasje i na wpisy na blogu ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło cie widzieć/czytać z powrotem :) Twórczego Nowego Roku życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maravillosos trabajos...Felicidades.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje postanwienie noworoczne to skompletować kolorową garderobę i dużo się uśmiechać. I sprawiać by inni się uśmiechali! Piękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prace tworzysz piękne, dlatego nominuję Cię do odebrana nagrody Liebster Blog do http://lifearthandmade.blogspot.com/

    Pozdrawiam Amanda;)

    OdpowiedzUsuń