Część zdjęć na blogu zostało wykonanych przez Maćka Famielca z Foto Atelier Famielec Bochnia. Dziękuję!

20 marca 2012

Wywiad :)

Niezmiernie miło mi poinformować, że na stronie BEADS PERLES ukazał się wywiad ze mną <KLIK> :)
Bardzo cieszę się z tego powodu że zostałam w ten sposób wyróżniona, zaproszenie do wywiadu było dla mnie niezwykle miłym zaskoczeniem. Czuję że moje hobby zostało dodatkowo docenione- bo nie ukrywam że to Wasze komentarze są "motorkiem" dla mojej biżuteryjnej przygody :)

Na stronie BEADS PERLES znajdziecie również (mam nadzieję że nikogo nie pominęłam) wywiady z: 

14 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję. Wywiadzik już obowiązkowo przeczytany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. felicidades!!!!!!!!!una entrevista para poder conocerte un poco más.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)Piękne prace zawsze zostaną dostrzeżone.

    OdpowiedzUsuń
  4. F A N T A S T Y C Z N I E! Serdecznie Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję;) Wyróżnienie słusznie Ci się należy;) I chyba wymieniłaś wszystkie 'wywiadowane' dziewczyny - w każdym razie ja też tylko te kojarzę ze stron BP. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. W pełni zasłużone wyróżnienie :) Ogromnie miło było dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie gratuluję! Jak najbardziej zasłużyłaś sobie na to wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, ogromne wyróżnienie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje i biegnę czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam, gratuluję! Pozdrawiam cię serdecznie i na te święta życzę Ci spełnienia wszystkich marzeń, ogromu wolnego czasu na robótki i bezliku radosnych niespodzianek. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń